NoBaT

GameMaker foorum
 
PealehtPealeht  PortalPortal  OtsiOtsi  RegistreeriRegistreeri  Logi sisseLogi sisse  

Share | 
 

 droppimine

Go down 
AutorTeade
NoBaT
Admin
Admin
avatar

Postituste arv : 1096
Registration date : 14/11/2007

PostitaminePealkiri: droppimine   Esm Nov 26, 2007 6:36 pm

Nii, rmx kahtis et ma droppimisest näite teex, siin see on.
1. Tee vaenlase objectile destroy event.
2.pane sinna icoon test change ehk see täring, ja pange sinna lahtrisse, et kui suur on võimalkus et ta seda saab, nagu täringulgi on, nuputage kui suur see olema peax.
siis pange sinna start block märk, ehk teeme seda mida me sinna bloccki paneme kui see võimalus on tõsi.
pange siis sinna sisse näiteks inctance_create(x+random(30),y+random(30),obj_item)//ehl tekitame asja natuke suvalt sellesse kohta kus object ära suri, või mida iganes...
ja lõpetage block nd block märgiga.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://nobat.forum.co.ee
cc+
V.I.P
V.I.P
avatar

Postituste arv : 356
Age : 23
Registration date : 30/01/2008

PostitaminePealkiri: Re: droppimine   Kolm Jan 30, 2008 11:52 am

Kasulik asjake, seda saab teisiti ka teha veits, aga praegu pole aega seletada.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
NoBaT
Admin
Admin
avatar

Postituste arv : 1096
Registration date : 14/11/2007

PostitaminePealkiri: Re: droppimine   Kolm Jan 30, 2008 1:38 pm

jah, seda saab teha väga paljusi moodi:)
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://nobat.forum.co.ee
Sponsored content




PostitaminePealkiri: Re: droppimine   

Tagasi üles Go down
 
droppimine
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
NoBaT :: Gamemaker abi :: Õpetused-
Hüppa: