NoBaT

GameMaker foorum
 
PealehtPealeht  PortalPortal  OtsiOtsi  RegistreeriRegistreeri  Logi sisseLogi sisse  

Share | 
 

 Algeline AI

Go down 
AutorTeade
NoBaT
Admin
Admin
avatar

Postituste arv : 1096
Registration date : 14/11/2007

PostitaminePealkiri: Algeline AI   Teis Veeb 05, 2008 7:14 pm

nii:)
creat eventi:
Kood:

image_single=0;
elu=3;
saab_tulistada=true;


alarm0 eventi:

Kood:
saab_tulistada=true


Step eventi:

Kood:
if direction<point_direction(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y)
{
    if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true))
    {
        direction+=10
    }
}
if direction>point_direction(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y)
{
    if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true))
    {
        direction-=10
    }
}
image_angle=direction
if elu<1
{
    instance_destroy();
}

if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true))
{
    if saab_tulistada=true
    {
    visible=true
            if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true))
            {
                if distance_to_object(obj_mees)<25
                {
                    move_towards_point(obj_mees.x,obj_mees.y,-2)
                }
            }
            if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true))
            {
                if distance_to_object(obj_mees)>200
                {
                    move_towards_point(obj_mees.x,obj_mees.y,2)
                }
            }
            if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true))
            {
                if distance_to_object(obj_mees)>200
                {
                    speed=0
                }
            }
instance_create(x,y,obj_vastase_kuul)
saab_tulistada=false
alarm[0]=60
    }
}


collsion kuul eventi:
Kood:

elu-=1
with other instance_destroy():
see on v2ga algeline AI, võite t2iustada:)
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://nobat.forum.co.ee
sealiha
Tore kasutaja =)
Tore kasutaja =)
avatar

Postituste arv : 762
Age : 108
Location : krt küll mis see oligi...
Registration date : 14/11/2007

PostitaminePealkiri: Re: Algeline AI   Teis Veeb 05, 2008 9:25 pm

see collison kuul event tundub kummaline
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
NoBaT
Admin
Admin
avatar

Postituste arv : 1096
Registration date : 14/11/2007

PostitaminePealkiri: Re: Algeline AI   Teis Veeb 05, 2008 9:39 pm

mis seal kummalist on'?Smile
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://nobat.forum.co.ee
sealiha
Tore kasutaja =)
Tore kasutaja =)
avatar

Postituste arv : 762
Age : 108
Location : krt küll mis see oligi...
Registration date : 14/11/2007

PostitaminePealkiri: Re: Algeline AI   Teis Veeb 05, 2008 10:59 pm

seleta rohekem kuhu selle toppima piab ja kuidas
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
NoBaT
Admin
Admin
avatar

Postituste arv : 1096
Registration date : 14/11/2007

PostitaminePealkiri: Re: Algeline AI   Kolm Veeb 06, 2008 1:56 pm

enedid on antud, tuleb nimetatud objecti nimed kah asjadele panna, või koodi muuta, kui aru ei saa ei ole veel AI tegemiseks valmis.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://nobat.forum.co.ee
cc+
V.I.P
V.I.P
avatar

Postituste arv : 356
Age : 23
Registration date : 30/01/2008

PostitaminePealkiri: Re: Algeline AI   Laup Veeb 09, 2008 4:08 pm

Kle viimase koodi viimane märk üleliigne
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
NoBaT
Admin
Admin
avatar

Postituste arv : 1096
Registration date : 14/11/2007

PostitaminePealkiri: Re: Algeline AI   Kolm Veeb 20, 2008 9:08 pm

oih, on jah, seal ei ole mitte : vaid ; või yldse mitte midagi.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://nobat.forum.co.ee
Code
Seersant
Seersant


Postituste arv : 8
Registration date : 20/01/2009

PostitaminePealkiri: Re: Algeline AI   Teis Jan 20, 2009 10:03 pm

Küsimus , ! Mis asi on AI ?
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili
Sponsored content




PostitaminePealkiri: Re: Algeline AI   

Tagasi üles Go down
 
Algeline AI
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
NoBaT :: Gamemaker abi :: Õpetused-
Hüppa: