NoBaT Admin
Postituste arv : 1096 Registration date : 14/11/2007
| Pealkiri: Algeline AI Teis Veeb 05, 2008 7:14 pm | |
| nii:) creat eventi: - Kood:
-
image_single=0; elu=3; saab_tulistada=true;
alarm0 eventi: - Kood:
-
saab_tulistada=true Step eventi: - Kood:
-
if direction<point_direction(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y) { if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true)) { direction+=10 } } if direction>point_direction(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y) { if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true)) { direction-=10 } } image_angle=direction if elu<1 { instance_destroy(); }
if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true)) { if saab_tulistada=true { visible=true if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true)) { if distance_to_object(obj_mees)<25 { move_towards_point(obj_mees.x,obj_mees.y,-2) } } if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true)) { if distance_to_object(obj_mees)>200 { move_towards_point(obj_mees.x,obj_mees.y,2) } } if (!collision_line(x,y,obj_mees.x,obj_mees.y,obj_wall_basic,true,true)) { if distance_to_object(obj_mees)>200 { speed=0 } } instance_create(x,y,obj_vastase_kuul) saab_tulistada=false alarm[0]=60 } } collsion kuul eventi: - Kood:
-
elu-=1 with other instance_destroy():
see on v2ga algeline AI, võite t2iustada:) | |
|
sealiha Tore kasutaja =)
Postituste arv : 762 Age : 114 Location : krt küll mis see oligi... Registration date : 14/11/2007
| Pealkiri: Re: Algeline AI Teis Veeb 05, 2008 9:25 pm | |
| see collison kuul event tundub kummaline | |
|
NoBaT Admin
Postituste arv : 1096 Registration date : 14/11/2007
| Pealkiri: Re: Algeline AI Teis Veeb 05, 2008 9:39 pm | |
| mis seal kummalist on'? | |
|
sealiha Tore kasutaja =)
Postituste arv : 762 Age : 114 Location : krt küll mis see oligi... Registration date : 14/11/2007
| Pealkiri: Re: Algeline AI Teis Veeb 05, 2008 10:59 pm | |
| seleta rohekem kuhu selle toppima piab ja kuidas | |
|
NoBaT Admin
Postituste arv : 1096 Registration date : 14/11/2007
| Pealkiri: Re: Algeline AI Kolm Veeb 06, 2008 1:56 pm | |
| enedid on antud, tuleb nimetatud objecti nimed kah asjadele panna, või koodi muuta, kui aru ei saa ei ole veel AI tegemiseks valmis. | |
|
cc+ V.I.P
Postituste arv : 356 Age : 29 Registration date : 30/01/2008
| Pealkiri: Re: Algeline AI Laup Veeb 09, 2008 4:08 pm | |
| Kle viimase koodi viimane märk üleliigne | |
|
NoBaT Admin
Postituste arv : 1096 Registration date : 14/11/2007
| Pealkiri: Re: Algeline AI Kolm Veeb 20, 2008 9:08 pm | |
| oih, on jah, seal ei ole mitte : vaid ; või yldse mitte midagi. | |
|
Code Seersant
Postituste arv : 8 Registration date : 20/01/2009
| Pealkiri: Re: Algeline AI Teis Jan 20, 2009 10:03 pm | |
| Küsimus , ! Mis asi on AI ? | |
|
Sponsored content
| Pealkiri: Re: Algeline AI | |
| |
|